ÁLTALÁNOS ADMINISZTRÁTOR

munkakör

 

A Civis Szociális Étkezési Központ általános adminisztrátor munkatársat keres hosszútávra.

Csapatjátékos, képes önállóan végezni a munkát, szakmai tapasztalattal rendelkezik, készség szintű számítógép felhasználás, magabiztosság jellemzi a jelölteket.

 

Feladatok:

Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;

Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;

Adatbázis használat

Adminisztráció naprakész vezetése

 

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség

B kategóriás jogosítvány

 

Előny:

szociális végzettség

megoldás központúság

szakmai tapasztalat

 

Munkavégzés helye:

 Debrecen

 

Jelentkezés:

Kizárólag a hr.civisszek@gmail.com címre a küldött fényképes szakmai önéletrajz, motivációs levél és végzettséget igazoló bizonyítvány másolatával lehet.

Megosztás

Megosztom a facebookon.

Skip to content